...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

یک پرواز تاریخی!

 

 

سلسله ی بدی های تاریخ از "من" شروع شد...

شیطان به خاطر "من" حرف خدا رو زمین انداخت، قابیل به خاطر "من" هابیل رو کشت، بنی اسرائیل به خاطر "من" تو کمتر از یک ساعت، هفتاد تا از پیامبراشونو کشتن و بعدش انگار نه انگار!

سلسله ای که از قابیل شروع شد، با یزید تقویت شد و با دجّال تموم می شه همیشه "من" رو داره!

"من" ... کلمه ای که تمام بدبختی های  تاریخ رو یه جا تو خودش جمع کرده...

یه دوستی دارم که روی هر چی عابد و زاهده سفید کرده! ولی یه فرقی با شما داره که هر جوری دلش بخواد از دین استفاده می کنه! هر کاری دلش بخواد به اسم دین می کنه و جالب این که همیشه توجیه دینی هم برای اشتباهاتش داره!! نمونه ی کامل یکی آز خوارج! یه روشن فکر نمای ...

یعنی چی؟ یعنی هر چی "من" از دین می فهمم همونه !؟ یعنی زیر سایه ی معاویه خوابیدن !

اگه تو هم فک می کنی کسی هستی یا از خودت چیزی داری و هی "من" "من" می کنی، منتظر باش تا سلسله ی موروثی آدم و هابیل، انتقامشو ازت بگیره ...

السلام علیک یا وارث آدم ...

تا پرواز بعدی...