...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

بازیچه!

 

بازی خوردن و بازیچه شدن یعنی یا بری تو حاشیه یا ببرنت!

حاشیه یعنی یا انحراف یا کناره گیری.

انحراف یعنی سقوط و کناره گیری یعنی مرگ...

یا بمیر، یا مرد باش و درست بمون!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 2 دی 1386 ساعت 05:05 ب.ظ http://sharmande

اشکال نوشته هات اینه که انتظار داری خواننده هات همون حسی رو داشته باشن که تو موقع نوشتن نوشته هات داری !
یه کم هم برای خواننده هات بنویس !!

اشکال شما هم اینه که انتظار داری من همون حسی رو داشته باشم که خواننده هام دارن!

مجید سه‌شنبه 4 دی 1386 ساعت 10:59 ق.ظ http://del-morde.blogsky.com

سلام ببخشیدا ولی چه اشکالی داره. دلش می خواد با نوشته هاش خودش رو خالی کنه٬ حسش رو نشون بده و خودش رو به دیگران معرفی کنه. حالا یه عده می فهمنش یه عده هم می کوبنش. این قانون این دنیاس. هر کسی هر جوری که به دنیا نگاه میکنه همونجوری هم دنیا رو فهمیده. نمیشه گفت کی بهتر فهمیده یا می فهمه. از من ناراحت نشید. یا حق

--------- شنبه 15 دی 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://------------

پس به نظر تو رنگی به نام خاکستری وجود نداره !!
یا سیاه یا سفید ؟!
جالبه !

نمی دونم از کجای این ویلاگ این نتیجه رو گرفتید!
این پست که ربطی به سیاه و سفید نداره.
فقط نظر من اینه که بین کناره گیری و انحراف و موندن، دومی رو نباید انتخاب کرد. واضحه نه؟
بعد از انتخابه که سیاه و سفید و خاکستری شروع می شه.

مونا یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 07:33 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام
نمی دونم باز هم به من سر می زنید یا نه. ولی من میام شما میل خودتونه.من فکر می کنم چیزی که شما توی نوشته هاتون می گید رو نمیشه با یه بار خوندن فهمیدو باید چندین بار اونو خوند تا حرفتونو فهمید.به هر حال فکر می کنم یه چیزی توی اونها هست که منو راغب به اومدن می کنه .ولی با غریبه موافقم.قبول کنید که احساس خاصی دارید که برای همه قابل درک نیست.
به هرحال امیدوارم موفق باشید.

مونا دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام
جواب کامنتتون رو دادم
اگه دوست داشتید بخونید.

میرزا جواد آقا ج شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 02:04 ق.ظ

سعید این دخترا کیند دور خودت جمع کردی؟ باور کن دوست دارم وبلاگت رو به بقیه معرفی کنم اما روم نمی شه. آخه خیلی ضابلو هستی!

این جوریشو دیگه نشنیده بودم!!
جنسیت مخاطب رو که من انتخاب نمی کنم.
به من چه که فقط خانوما این جا نظر می دن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد