...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

بخشش.

 

آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟

این جمله ها را بارها شنیده ایم: «خدا رزّاق است*»، «روزی همه ی موجودات به عهده ی  خداست»، «خدا شریک ندارد»، «هر که را بخواهد روزی می دهد، بدون حساب»...

پس این همه تاکید برای بخشش و انفاق برای چیست؟

بخشش

آیا غیر از این است که خدا می خواهد دل کندن را یاد بگیریم؟

آیا غیر از این است که خدا می خواهد ما را شبیه خود کند؟*

آیا ما مجبوریم شبیه خدا شویم؟

آیا غیر از این راه دیگری هست؟

آیا آنان که می دانند با آنان که نمی دانند برابرند؟

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://hasanazar.blogksy.com

سلام
بلاگ زیبایی داری
یه سری هم به بلاگ من بزنید.

Tini Talker پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

نه نیستن.....
نه! برابر نیستن!

مجید جمعه 25 آبان 1386 ساعت 10:16 ق.ظ http://del-morde.blogsky.com

سلام دوست خوبم. به نظر من هستن. اون شهید راه خداست و این شهید خود خدا. اون تو راه رسیدن شهید شده و این وقت رسیدن. شاید بگی این که ۲تا شد ولی نه یکیه. یه استادی دارم که میگه خدا تو دل آدماست. چرا دست دنیا رو ماچ می کنی دست خودت رو ماچ کن که همون دست خداست.
به من هم سر بزنید.

همدل یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://hamdellife.blogsky.com

من جواب نوشته های ...شما رو در قالب نظرات وبلاگم دادم و ازتون می خوام که دیگه هرگز به وبلاگ من تشریف نیارید

سلام
فکر نمی کردم شما با این استعداد ادبی تون فرق بین یه مطلب طنز حاوی یه نکته ی لطیف رو با یه مطلب جدی پر از غلط املایی ندونید!
درخواستتون اجابت شد.

هما دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 04:48 ب.ظ

آفرین.دریافت قشنگی داشتی.موافقم بنابراین حرفی ندارم جز تشکر.

فرشته دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 08:29 ب.ظ

حرف زدن درباره دل کندن اسون ولی خودش نه!شاید اسونتریمش دل کندن از ادما باشه.از بعضی موارد غیر ممکنه
بتونی دل بکنی.

انان که ندانند وندانند که ندانند دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 09:40 ب.ظ

ولی حالا حداقل بدانند که ندانند.اگر از این به بعد داداش صدات کنم که خیلی خودمونی نشدم .ببین منو مسخره نکن اینجوری راحتترم.اگر غلط املایی د اشتم و دارم به بزرگواری خودت ببخش .به من بگو ببینم تو کار وزندگی نداری منظورت چیه . میخوای بری بهشت .چرا این قدر فکر میکنی عقل کلی .من فقط داشتم از شدت کنجکاوی می ترکیدم وگرنه وقت گرانقدر شمارونمی گرفتم.ببین داداش صداقت بهترین چیزیه که بین یک خواهر و برادر میتونه باشه بنابراین سعی کن بری سر اصل مطلب برادر جان .این فضولی وقت من و این نوشتن ها هم وقت تو رو میگیره. اگر نیتت رسوندن ما به خداست بیا ما بزن بکش زودتر میرسیم. یه کم معمولی تر حرف بزن تا ما عامیون هم از علم شما علما بیشتر استفاده کنیم.درضمن این قدر متلک نگو برای خودت خوب نیست

...!؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 06:49 ب.ظ

Tini Talker دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

سرکی بزن به ما هم آشنا

لینکت کنم؟ اجازه هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد