...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

دوچرخه

 

دیدید به بچه میگن درستو بخون، ۲۰ بگیری برات دوچرخه می خرم؟!

مثل بچه ای باشید که دوچرخه رو براش خریدن...

و هنوز درسشو نخونده!

نظرات 9 + ارسال نظر
Tini Talker چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

متنم مخاطب خاص نداشت سعید...
یه لحظه از زندگیم رو ثبت کردم چون خیلی لذت بخش بود
و خیلی وقت بود از چیزی لذت نبرده بودم
معنیه این همه گاردی که به خودت بستیه چیه؟
لابد الان می گی این عجب آدم گیریه! ولی ... هیچی
این پستت من و یاد غرورم می ندازه!
بچه هم بودم مغرور بودم...

من شما رو نمیشناسم ولی فکر کنم گیراییتون تو حس فرامتن فوق العاده است. حسی که موقع گفتن این جملات داشتم، حس غرور بود.
آفرین!

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 03:28 ب.ظ http://golkade.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
قشنگ بود

مریم چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

ما همیشه دوچرخه ها رو می گیریم و از هدیه دهنده اش تشکر نمی کنیم!!
.... و در انتظار ماشین ها و هواپیماهایی هستیم که هدیه بگیریم اما...
اونها هدیه نیست بلکه لطف است و اگر بخواهد...
.
.
درسهایمان را بخوانیم شاید قبول شویم٬ ۲۰ پیشکش!

چه عجب، یه نفر پیدا شد فهمید ما چی گفتیم!

نارنج چهارشنبه 7 آذر 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
دوست سابق من!
میشه بگی چی شده؟که این سعیدی که من الان میشناسمش اون سعیدی نیست که قبلا میشناختمش؟
میشه بگی این وسط توی دوستی ما چه چیزی از بین رفته یا عوض شده؟
میشه بگی چه اشتباهی از ما سر زده که اینجوری میکنی؟
یا شایدم داری گناه دیگرانو به همه تعمیم میدی...
راستشو بخوای سعید کار سختی نیست حدس زدن اینکه چرا اینجوری شدی...چون پستهات دارن فریاد میزنن که چته...
شاید به نظرت مسخره برسه که این حرفو از دختری بشنوی که یه زمانی وقتی دبیرستنای بود میخواستی توی درساش کمکش کنی اما شنیدی میگن خیلی وقتا حرف راستو بیاد از بچه شنید؟
موضوعو برای خودت تمومش کن مثل ادمهای ضعیفی نباش که همه عمرشون یا توی حسرته یا توی خیال!
دل بکن.

علیک سلام
قضاوتتون تقریباً اشتباه بود.
شما سعید رو نمی شناسید!
من همونی هستم که بودم و هنوز هم به دبیرستانی ها تو درساشون کمک می کنم. برای من وظیفه مهمه، نه نتیجه و در هر زمانی همون کاری رو میکنم که فکر می کنم وظیفشو دارم.
شما هم بهتره بیشتر از این به من تهمت نزنید...

ارقنون پنج‌شنبه 8 آذر 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://arghanoon1.blogsky.com/

سلام.
شاید اگر دوچرخه سواری را خوب یاد بگیریم
حتی اگر ۲۰ هم نگیریم خدا راضی باشد.
(راستی از اینکه به کلبه من سر زدی ممنون چون حداقل باعث شد از نوشته هات بهره مند بشم)
یا حق

بابا دوچرخه بهونه س، چرا من نمی تونم منظورمو برسونم؟!
رضایت کسی که دوچرخه رو بهونه قرار داده مهمه! کی از ۲۰ بدش میاد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 06:16 ب.ظ

میشه لطف کنید در مورد حضرت مهدی حرف بزنید در مورد مکتب شیعه حرف بزنید در مورد قران حرف بزنید در مورد وجود خدا حرف بزنید در مورد چطور فهمیدن حقیقی یاغیر حقیقی بودن دنیای اطرافتون حرف بزنید در مورد هدف خلقت حرف بزنید درمورد وظیفمون تو نظام هستی حرف بزنید درمورد عرفان حرف بزنید در مورد مولانا وشمس وحافظ حرف بزنید از همه مهم تر درموردایات قران وچطور باور کردن اونا وتشخیص حقیقی بودن یا نبودن اونا حرف بزنید در مورد اینکه از کجا باید شروع کرد حرف بزنید در مورد اینکه نشانه هایظهور مهدی چیه حرف بزنید

همکلاسی یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 09:24 ب.ظ

ببخشید من یک کم گیرند هام ضعیفه تازه جواب سوالمو گرفتم به نظر قبلی توجه نکن خودم یه جوری حلش میکنم . اون چرت وپرتهارم فراموش کن موفق باشی وممنون

Tini Talker پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

یه تکونی بخور..
منتظر پست جدیدم

mona یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://myblueweb.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارید
به ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد