...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

مقایسه دو نوع عشق:

 

از کدام نوع عشق استفاده می کنید؟!

عشق نوع ۱*:

  1. بر اساس خودخواهی و سودی که عاشق می برد
  2. حاوی خشونت، آزار و جنایت
  3. گیر دادن به ظاهر و قیافه ی معشوق
  4. تعصب و غیرت محدود کننده
  5. احساس تملک بر یکدیگر
  6. تمایل زیاد برای اختلاط فیزیکی
  7. با یافتن مورد بهتر، کم رنگ می شود
  8. اطاعت معشوق از عاشق
  9. به راحتی دروغ می گویند
  10. با وصال پایان می یابد!

up-down

عشق نوع ۲*:

  1. از خود گذشتگی
  2. حاوی محبت و رقت
  3. مهم نبودن ظاهر و قیافه
  4. آزادی معشوق
  5. درصد خیانت=۰
  6. پایداری بسیار زیاد
  7. قابل جایگزینی با هیچ مورد بهتری نیست
  8. اطاعت عاشق از معشوق
  9. بر روی «صداقت» بنا شده است
  10. وصال یا عدم وصال تغییری در آن ایجاد نمی کند!


* هر دو از جنس انسان به انسان.

نظرات 8 + ارسال نظر
Tini Talker شنبه 5 آبان 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

به!
اومدی .. بی سر و صدا؟ یواشکی؟
ترسیدی بیام بخونم؟

خوشحالم که به روز شدی..



سعید این پست آخری رو کسی توی وبلاگم گذاشته...
من انقدر صریح در مورد زندگی نمی گم... با آدما شاید آبم توی یه جوب نره.. اما ... آره! ارزش جنگیدن داره...

اگه اومدی و خواستی رو پست قبلیم نظر بذار

بازم بهت سر می زنم

م دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

خیلی ممنون از اینکه تشریف آوردی و اومدی
اما نگفتی کدوم عشق درسته !

از نظر من عشق نوع ۳!

مجید چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.shabnevisan.blogfa.com

ما نپریدیم تو دریا٬ما رو انداختند تو دریا.
عشق و عاشقی رو هم بی خیال شو که فقط یه حالت داره٬بهتره دنبال محالات نباشیم

این دیگه از اون حرفا بود! معلومه که هنوزم موجا دور و برتو گرفتن و دید نداری!

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام.بار اولمه اومدم اینجا.عالی بود .بازم میام به شرطی که فقط جواب هما را ندی

سلام. خوب...
۱.نظر باید ارزش جواب دادن رو داشته باشه!
۲.بعضی ها هم اینقدر کامل حرف می زنن که احتیاجی به جواب ندارن.
۳.کامنت شما هیچ کدوم از این دو تا نبود!

فرشته چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 08:27 ب.ظ

اسمم را نگفتم .بازم میام!!!

خوشبختم!
(البته از اسمم معلوم بود)

naranj پنج‌شنبه 10 آبان 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

به!
اومدی .. بی سر و صدا؟ یواشکی؟
ترسیدی بیام بخونم؟(نقل قول از تینی)
داشتم پستهای ۳ سال پیشمو میخوندم...
چه قدر فرق کردم..
توی یه کامنت بهم گفته بودی که من چشمامو بستم و دارم زور میزنم که ببینم.
حالا چشمای من بازه بازه حالا به نظرت میبینم؟
اره میبینم.
چه قدر بزرگ شدم...چه قدر هنوز این بزرگ شدن کمه...چقدر هنوز کوچولو هستم...
دلم یهو تنگ شد برای اون دختر بچه ای که براش میل میزدی و جوابتو میداد یادته؟اصلا یادت هست؟؟؟؟؟/
دلم یهو تنگ شد.
گذشته برام خیلی تلخ بود چون خودم تلخش کرده بودم...
و حال برام شیرینه و اینم کار خودمه...
خدا پیشمه...
یه جا تو کامنت قبلا گفته بودی یه چیزی در موردش الان جوابتو میدم:
خدا دیروز...امروز و فردا هست این رو من دیروز نمیدونستم اما امروز بهش ایمان دارم.

Tini Talker شنبه 12 آبان 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

تو انگار با توپ پر میای نوشته های منو می خونی.. و این باعث میشه لایه ی رویی رو برنداری و فقط همونی که نوشته شده رو ببینی..
که البته ساده ترین کار هم هست..
و اینم خودش یه جور دیده
چون من در هر صورت نخواستم بگم عجز از سوار شدن به اتوبوس بدبختیه..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جواب بی ربط : اگه بودی هم من متوجه نشدم... چون نشان دادن حضور داشتن ،محتاج نشانه ست...

منتظر پست هایی که نشان دهنده ی تغییرات با دلیل هستند ..هستم.

اتفاقاً من اون جنبه ای رو که شما بهش توجه نداشتید رو می بینم.
اگه می گم به خاطر دفاع از شماست!
حالا کی لایه های زیری رو نمی بینه؟

سالار شنبه 19 آبان 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://superhalo.blogfa.com

سلام مرسی که بهم سر زدی
باید بگم اون چیزی که به عنوان عشق نوع اول نوشتی اصلا عشق نیست ولی دومی چرا.
موفق باشی بهم سر بزن ظاهرا یه شباهتایی با هم داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد