...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

نگاه ... جای پای خدا ...

 

روزی من و خدا در ساحل دریا قدم میزدیم !

در پشت سر ما دو جفت پا روی ماسه دیده میشد...

 و من با او در افق، صحنه های مختلف زندگی ام را به نظاره نشسته بودم.

اما در لحظات سخت و طاقت فرسا متوجه شدم که تنها یک جای پا روی ماسه هاست !!؟

از خدا پرسیدم: چرا در این لحظات و در اوج نیاز، تنهایم گذاشتی؟

 گفت:در این لحظات، به این دلیل تو تنها یک جای پا دیدی که من تو را بر شانه هایم حمل می کردم ...

از طرف یه دوست پروانه ای ...

(هما)                

   

تا پرواز بعدی ...

   

         

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بانمک شنبه 10 دی 1384 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
جالب بود آقا سعید
خسته نباشی
عکسهاتم قشنگه
موفق باشی
پیش من هم بیا
ممنون
تا بعد....

[ بدون نام ] دوشنبه 12 دی 1384 ساعت 03:24 ب.ظ

میشه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد