...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

...بی انتها...

آرمان گرایی!... افرادی که مرض قلبی دارند بخوانند!

لذت

 

خوش به حال غنچه های نیمه باز

 ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب

نظرات 5 + ارسال نظر
کلاغ سیاه پنج‌شنبه 27 بهمن 1384 ساعت 10:21 ق.ظ http://from-here2sky.persianblog.com

خوب بودن همیشه فایده داره. به چی باید عادت کرد؟

کلاغ سیاه شنبه 29 بهمن 1384 ساعت 08:27 ق.ظ http://from-here2sky.persianblog.com

می خوام کاری کنم که فایده داشته باشه. حالا همین خواستن هم از نظر تو فایده داره یا نداره نمی دونم!!! این عادت کردن شما کجا جا می شه؟

دلارام جمعه 5 اسفند 1384 ساعت 04:06 ق.ظ http://www.deliashams.blogfa.com

سلام .. سلام .. خیلی خوشحالم که باهات آشنا شدم . از این به بعد باز هم میام اینجا ... با تبادل لینک موافق هستید ؟ خبرش رو بهم بدهید

^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^#######^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^######^^^^^######^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^######################^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^##########^^^^^^^^^^^^^^^


[ بدون نام ] جمعه 5 اسفند 1384 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام . من افسر وظیفه ای هستم در خیابانهای تهران با خاطراتی از این خیابانها

افسر وظیفه جمعه 5 اسفند 1384 ساعت 02:55 ب.ظ http://maalomolhal.persianblog.com

سلام . من افسر وظیفه ای هستم در خیابانهای تهران با خاطراتی از این خیابانها . به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد